AGIC-FERCA: Federació catalana d'empreses instal·ladores

COMUNICAT DE LA FEDERACIÓ AGIC-FERCA

01/10/2017

LA FEDERACIÓ D’EMPRESES INSTAL·LADORES DE CATALUNYA, AGIC-FERCA, CONDEMNA FERMAMENT LA VIOLÈNCIA EXERCIDA PER LES FORCES DE SEGURETAT DE L’ESTAT

Barcelona, 2 d’octubre de 2017. La Federació d’Empreses Instal·ladores de Catalunya, AGIC-FERCA, condemna fermament la violència exercida per les forces de seguretat de l’Estat durant el dia d’ahir, 1 d’Octubre de 2017, en les que es van viure moments de repressió i supressió de drets fonamentals.

Ahir vam viure com una manifestació pacífica, objectiu de la qual era exercir la Llibertat Universal del dret a expressar-se lliurement en unes urnes, que va veure’s sotragada i tacada per la utilització de la repressió i la violència per part de les forces de seguretat de l’Estat Espanyol. Violència completament injustificada contra persones pacífiques i indefenses i que els grups polítics defensors de la intervenció qualifiquen incomprensiblement de proporcional i adequada.

Un dia que passarà a la història, no per la llibertat democràtica o les manifestacions polítiques, sinó per la utilització de la violència de manera indiscriminada contra persones reunides als punts de votació de Catalunya per exercir el seu dret de vot. Accions absolutament inadmissibles i que són una violació de drets civils i polítics i que posen en un alt risc la convivència de la pròpia societat catalana i l’espanyola.

Descarregar document

AGIC-FERCA, Federació catalana d'empreses instal·ladores

La missió de AGIC-FERCA és la de donar suport a les associacions que la formen amb l'objectiu de difondre noves línies per millorar la competitivitat de les empreses instal·ladores i canalitzar iniciatives sent el nexe entre empreses, professionals i l'Administració generant un mercat integrat i equilibrat.

Telf. 934 521 662
c. Viladomat 174, 4ª plta · 08015 Barcelona · Spain

Error, avisimportant

El seu navegador està obsolet, moltes funcionalitats de la web no es veuran correctament.
Li recomanem que actualitzi el navegador o que instal·li un d´aquests dos:
   -Mozilla Firefox
   -Google Chrome